Good Mourning on Platonic Partnershipin uusi peli, joka tarjoaa pelaajille lineaarisen kerronnan uudelleenmäärittelyn. Peli kertoo koskettavan tarinan ilosta ja katumuksesta, lunastuksesta ja päästä irti. Se on tarina hyvästä ja pahasta, itsetutkiskelusta, valinnoista ja mahdollisuuksista, kaikkien tavallisen elämän ylä- ja alamäistä, mutta fantasian suodattimen läpi. Good Mourning on narratiivinen peli, jossa korostetaan uudelleenpelattavuutta. Pääjuoni koostuu käsin tehdystä sisällöstä, joka satunnaistetaan jokaisella pelikerralla. Tavoitteena on luoda kehittyvä tarina pelaamisen kautta, joka kehittyy yhdessä itse tarinan kanssa. Good Mourning ei kaihda vakavia teemoja, mutta samalla se on lämminhenkinen näkemys niistä pienistä asioista, jotka tekevät arkielämästä elämisen arvoista. Tarinan itsensä lisäksi tärkeää on myös se, miten se esitetään. Good Mourning on juoksupohjainen visuaalinen romaani, joka rakentuu pelikertojen päälle. Eri lopputulokset kuvaavat tarinaa hyvin eri näkökulmista, mikä vaikuttaa siihen, miten tarinaa tulkitaan. Lopullinen loppuratkaisu on peitetty salaperäisyyden verhoon ja pelaajan tehtävänä on paljastaa tarinan kaikki puolet. Pelin edetessä tarina voi kehittyä odottamattomiin suuntiin. Good Mourningin rakenne pyrkii rikkomaan perinteisen muodon.