📕 <strong>Kenttäsuunnittelu</strong>
https://www.routledge.com/Reverse-Design-Super-Mario-World/Holleman/p/book/9781138323254Reverse Design: Super Mario World
Patrick Holleman, 2019
📗 <strong>Pelisuunnittelu</strong>
https://www.routledge.com/The-Art-of-Game-Design-A-Book-of-Lenses-Third-Edition/Schell/p/book/9781138632059#The Art of Game Design: A Book of Lenses
Jesse Schell, 2020
https://www.adlibris.com/fi/kirja/pelisuunnittelijan-peruskirja-9789527347096Pelisuunnittelijan peruskirja
Jaakko Kemppainen, 2019
https://bossfightbooks.com/products/spelunky-by-derek-yuSpelunky
Derek Yu, 2016
https://www.adlibris.com/fi/kirja/theory-of-fun-for-game-design-9781449363215Theory of Fun for Game Design
Raph Koster, 2013
📘 <strong>Ohjelmointi</strong>
https://www.adlibris.com/fi/kirja/game-programming-patterns-9780990582908Game Programming Patterns
Robert Nystrom, 2014
https://www.adlibris.com/fi/kirja/game-engine-architecture-third-edition-9781138035454Game Engine Architecture, Third Edition
Jason Gregory, 2018
https://developer.nvidia.com/gpugems/gpugems/contributorsGPU Gems
Useita kirjoittajia, 2005
https://www.adlibris.com/fi/kirja/refactoring-9780321984135Refactoring: Improving the Design of Existing Code
Martin Fowler, Kent Beck, 2018
📔 Muuta
📙