Moro!
Olen tässä jokusen vuoden kehittänyt Generation Nova peliä. Tässä pelaaja hallinnoi yhteiskuntaa, joka elää sukupolvien läpi avaruusaluksessa. Frostpunk ja Banished on olleet suurimpina inspiraation kohteina.
Jos kiinnostaa lisää niin tässä Steam-sivu:
https://store.steampowered.com/app/1618390/Generation_Nova/
Lisää löytyy sosiaalisista medioista @Oatcube ja Youtubesta esimerkiksi devlogeja.
Tää on kyl makeen näkönen!
Herää just sellasia ajatuksia, mitä on monesti itelläki ollu, jonkinlaisesta rakentelupelistä avaruudesta. 🙂
Tulee aina mieleen jonkinlainen Babylon 5.
Onko vielä paljon tekemistä?