SuomiGameHUB

Maailma tarvitsee pelejä

Brawl Stars ylittää neljäntenä Supercellin pelinä 2 miljardin tulopyykin

Supercellin Brawl Stars -mobiilipeli on kerännyt yhteensä 2 miljardia dollaria kuluttajatuloja. Peli julkaistiin alun perin vuonna 2017 Apple App Storessa ja Google Playssa. Brawl Stars liittyy näin Supercellin muihin menestyspeleihin – Clash of Clans, Clash Royale ja Hay Day – jotka ovat myös ylittäneet 2 miljardin dollarin tulorajan.

Syyskuun 2022 ja elokuun 2023 välisenä aikana peli tuotti maailmanlaajuisesti 86,3 miljoonaa dollaria. Markkinatutkimusyrityksen mukaan Yhdysvallat johti kuluttajamenoja 40 miljoonalla dollarilla ja Etelä-Korea seurasi 16,7 miljoonalla dollarilla.

Pelin on ladattu viimeisen vuoden aikana 37 miljoonaa kertaa ja sen elinikäisten latausten määrä on tällä hetkellä 376 miljoonaa.

Lue lisää aiheesta GamesIndustry.biz-sivulta:
https://www.gamesindustry.biz/brawl-stars-amasses-2bn-in-revenue

Keskustelu

Aloita uusi keskustelu